Pàgines

16 de maig de 2017

Dia 136 de 365 #Dimecres

Tot fent comprensió lectora a casa,...

Si la pregunta fos;
"Quin dia de la setmana t'agrada més", em podria imaginar la resposta.

Si la pregunta és;
"Quin dia de la setmana que vas a l'escola és el teu preferit", també m'imagino la resposta i la "clavo".


- "És el dimecres,... perquè a la tarda no tinc escola" - Em diu-

No em fa ni riure, ni plorar, seguim treballant amb el tema i confio molt en el curs vinent vingui el canvi, per petit que sigui serà positiu per a ell i que no m'hagi de dir per què no estudio per fer de mestre i així puc anar a treballar a la seva escola. La solució, no passa per fer jo de mestre d'ell.

Em ve de gust conèixer quins problemes tenen els nens que no van a l'escola, possiblement d'altres.. Tot i no ser freqüent, conec més d'un, de dos i de tres nois en edats infantils que no estan escolaritzats i algun motiu deuen tenir. Jo no vull això per a ell, crec que és necessari anar a l'escola com tantes altres coses que hem de fer i no ens agraden, però fer sempre les coses a disgust doncs és sinònim d'alerta.



1 comentari:

  1. El meu dia preferit que vaig el curro es divendres justament per la mateixa raó, sóc com un nen.

    ResponElimina