Pàgines

9 de gener de 2017

Dia 9 de 365


Volia aprofitar el mes d'Agost'16 per renovar el DNI, però va ser una odissea. Així que em vaig presentar a l'oficina més propera (la capital del Bages) i el funcionari em va dir que ja no donaven hores que ya no damos horas ,... i que podia dirigir-me a qualsevol altra població, província o regió. (avantatges de la globalització) 
Vaig triar Barcelona, ja que a Sevilla no hi havia d'anar a fer-hi res, i em van donar hora per avui. Així que després de dos anys i mig fora del sistema, avui he anat a renovar el Documento i torno a ser ciutadà de l'estat veí, segurament com molts de vosaltres.

5 comentaris:

  1. Doncs sí, a mi em toca ser-ho fins el 2022, i llavors espero que ja podré ser ciutadà del meu propi estat. De fet, espero haver-me de fer un document nou molt abans.

    ResponElimina
  2. La meva admiració més profunda per haver estat dos anys i mig for del sistema...

    A mi em dura fins sl 2020 i per descomptat que espero que no duri tant i que me'n pugui escapar abans...

    ResponElimina
  3. Toni, quina llàstima no haver aprofitat l'ocasió per anar a SEvilla!! jejeje...
    Bé. m'uneixo al desig de poder fer una bona foguera amb tots els nostres DNI rojigualdos quan ja puguem lluir els de la República Catalana.

    ResponElimina
  4. Ja veig que estem tots esperant tenir el document de la nova república :-D

    ResponElimina
  5. I encara sembla que els has de donar les gràcies...

    ResponElimina