Pàgines

30 de gener de 2017

Dia 30 de 365

Després d'un mes de fer una compra per Amazon, ara em tornen a carregar al banc la compra de nou. 
Així que entro a la web amb el meu usuari, ajuda, contacte,... i ja surt per defecte l'opció de problemas con pagos duplicados i de "transacciones fallidas" que varen cobrar en el seu moment,... no ho entenc.

¿Lo sabías?
En la mayoría de los casos, un importe mostrado por duplicado en tu extracto bancario se debe a una autorización de transacción fallida.
Visita nuestras páginas de ayuda para encontrar más información acerca de importes duplicados.

I al fer click a l'enllaç que et donen d'ajuda sobre imports duplicats et surt el gos "lo sentimos" i ja estic al bucle sense final feliç.


En fi,... continuarà



2 comentaris:

  1. A vegades el primer recàrrec que et fan no és efectiu, depenent d'on ve el producte, et retenen la quantitat, i encara que tu veus que ja no hi és, no te l'han cobrat. Després et fan el cobrament de veritat, però t'han tornat el que et retenien, a efectes bancaris. No sé si és aquest el cas, però a mi també m'havia passat alguna vegada. Si et cobren dues vegades... bé, això ja és una altra cosa, però mira bé que no t'hagin reingressat allò que et falta.

    ResponElimina
  2. Merci per la informació.
    Ja està quasi solucionat.
    Resulta que després de 30 dies de la primera compra s'ha activat la lletra petita i m'han carregat 19'95 Eur d'Amazon Premium. I just és el mateix import la compra que vaig realitzar!!,... o sigui que no està duplicat la compra però sí que carreguen la lletra menuda que no la llegeix ni Cristo.
    En fi,... m'ha trucat el Walter des d'Irlanda i diu que en una setmana em tornen els diners i tan amics...
    Salut!

    ResponElimina