Pàgines

6 de maig de 2016

Quin temps farà quan siguin altres temps? S'esperen pluges pel cap de setmana

Mentre uns i altres no es posen d'acord van passant els dies amb el pensament d'altres temps millors (com diu la cançó de Nadal de Sau). 
Ara bé, les adjudicacions, el negoci de com es reparteix la publicitat 'para un futuro mejor' i també per 'Junts anirem més lluny' (no sempre vol dir més de pressa), em jugaria el pilot que tinc damunt la taula (amb tinta negre, del 0.5 i 50% de consumició), que ho tenen més que controlat. 
Pensar en un futur millor pels nostres fills està molt bé, però sense deixar de posar-hi remei al present, un present que es fa massa llarg, dels 18 mesos ja s'han consumit 4 ja falta menys o potser més, que en política, com ens venen demostrant, 2+2 no sempre fan 4.
A vegades tinc la sensació que tornen aquells temps que al poble el distreien amb el futbol,... o potser és que sense final de 'Milano" ja tinc la bateria al límit.

1 comentari:

  1. Jo ho visc des de dins, i vull creure que anem a bon port. Si al final em fallen, baixaré del vaixell encara que m'ofegui a l'oceà. La independència de Catalunya és moltes coses, entre les quals, un sentiment. I amb els sentiments no s'hi juga.

    ResponElimina