Pàgines

21 de gener de 2016

Wonder a la classe

Wonder a la classe

Ahir a les 7 del matí com de costum, cafè amb llet, entrepà i diari,... potser el periodico, l'sport,... depèn del dia.
Vaig tenir el diari als dits i no vaig reconèixer a aquest company blogger.
Quan soc despistat i em defineixo així ho dic amb totes les conseqüències,...
Comparteixo aquest article del blog de l'August, que us recomano seguir.

El professor August García destaca l'agilitat lectora, 
l'humor i els diferents punts de vista com a claus de l'èxit 
No treballa el llibre de forma acadèmica, el llegeix i fa preguntes als alumnes


3 comentaris:

  1. Toni, moltes gràcies per reproduir aquest article i enllaçar-lo al meu blog. Em fa una mica de vergonya i tot! T'agraeixo molt els teus comentaris. I espero que els que ho llegeixin entenguin que es parla d'un llibre anomenat Wonder, que val molt la pena, tant, que per ell mateix ja és una joia, més enllà del tractament a classe que en facis. Jo, sincerament, crec que no faig cap cosa de l'altre món més que deixar que el llibre parli als nens i nenes i els faci pensar i sentir i posar mots a totes aquestes emocions.
    Una abraçada, Toni!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per compartir August,
      i els manresans no en tenim de vergonya!!
      Una abraçada

      Elimina
  2. Ja segueixo el blog de l'Agust, però no està de més remarcar els fets importants igual que faràs quan el meu blog compleixi en breu una dècada.

    ResponElimina