Pàgines

22 de setembre de 2015

Poble coworking

Fa uns 3 estius, tinc una conversa entre els gronxadors del poble, amb una 'personalitat' sobre el tema (al meu entendre) que aniria bé disposar d'un espai al poble com a coworking.

Ara resulta que a les últimes eleccions parlaven que s'havia habilitat una sala de coworking, així que em vaig quedar amb el dubte si tinc algun sentit per endevinar el futur o veure més enllà de les vostres idees :-D

Bé,... al gra!
El que en penso realment, és que amb tantes eines digitals com tenim avui en dia i que cadascú de nosaltres, de ben segur, les utilitzem de formes diferents doncs estaria molt bé poder tenir un espai i trobades on poder compartir experiències, organitzar agendes que aportin alguna cosa a la gent que treballa pel seu compte, que vol iniciar una activitat i té dubtes, etc...

Amb la problemàtica de l'atur juvenil i la generació tan ben preparada que tenim, estic segur que més d'un espai coworking, es podria convertir amb un poble coworking de referència. 
Només calen ganes, idees i una bona gestió.
Algun poble a Catalunya per començar? :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada