Pàgines

1 de febrer de 2015

Ets casta?

@JordiCalvis

4 comentaris:

  1. Home, des que sé que el Botin no és casta, que ja m he quedat més tranquil·la... Al menys sé d'on deuen treure elscdiners i les influències per sortir a tothora als mitjans. Quants partits hem vist començar de zero? Quants han tingut tan ressó mediàtic? Tot plegat a mi em fa moltbmala espina...

    La veritat...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això fotarà un pet, com el patufet!!! ;o)

      Elimina
  2. No t'explico fins on estic de la paraula 'casta', ja quan la sento em surt urticària. Això de fer-la servir tan a la valenta... o ets dels meus o ets casta, bravo! Brillant. És clar que comparat amb allò del tiiic--taaaac, tiiiic-taaaac, això de casta em sona a música celestial...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla que estem al mateix lloc, d'aquesta paraula :o)))

      Elimina