Pàgines

27 de gener de 2015

Unificar blogs

Estimat blog,
Ja em perdonaràs però no m'acabo d'acostumar a dir-te BLOC així,... que encara que sembli una mica xarnego em sento millor amb BLOG.

Doncs sí, una mica enfeinat amb canvis als blogs, així que he unificat de moment dos dels que tenia i que pràcticament eren paral·lels quan a temàtica, és a dir 'inclassificats' o potser de caràcter personal, encara que de tant en tant em cauen consultes i propostes professionals i m'he decidit a unificar dos dels blogs.

Com unificar dos blogs de blogger en un? Doncs molt senzill!!
Primer s'ha d'exportar el blog i el guardes en una carpeta al teu ordinador i no pateixis que ni desapareix ni res,... l'únic que fas és una descàrrega i res més.
Llavors es tracta d'anar al blog que vols afegir les teves entrades i les importes, un cop fet aquest procés et demana si vols deixar les entrades ja publicades o no. En el meu cas vaig dir que sí i bé, ha respectat el tema etiquetes, imatges, etc.... tot menys els enllaços permanents, descripcions de recerques que tenia a cada 'post' bé en principi no passa res a part de perdre algun posicionament que tenia i que m'hagués agradat mantenir, però bé tornarem a provocar que surtin els que bonament em deixi posicionar de nou el Sr. Google.

5 comentaris:

  1. Caram, és bo de saber això, tot i que ara per ara no tinc res per unificar, però penso que és una bona eina de blogger. De vegades trobem a faltar alguna cosa, però també en té moltes que no solem fer servir i no valorem. Però quan ens calen, allà estan.

    Per cert, insisteixo, el normatiu és 'blog', des de fa una temporada. Així que ho dius bé així, tot i que si vols dir bloc no passa res.

    ResponElimina
  2. Jo tampoc unificaré blogs, de moment, però és bo saber-ho... Si un dia em cal...

    I com queden ordenats? Per dates o per blogs?

    ResponElimina
  3. XeXu gràcies per la normativa, doncs blog! que m'agrada més ;o)

    Carme, queden ordenats per dates, amb les corresponents etiquetes, està força bé.

    Salut companys!!

    ResponElimina
  4. Jo com que només tinc un únic (i gran) blog no em cal unificar res. Fa molts segles recordo haver exportat el contingut de blogger fins a wordpress i em va passar el mateix, es va mantenir tot menys els enllaços.

    ResponElimina
  5. M'has donat una bona idea, així em trec del damunt l'únic Wordpress (i petit) que em 'sobra' :o)
    Salut!

    ResponElimina