Pàgines

27 de gener de 2015

Per què tens un bloc

Aquest Gener 2015 tenim la trobada uns quants blocaires, bloggers,... es una experiència per conèixer nous blocs, blogs,... i la veritat que l'ha gent s'ho 'curra' i molt!! i això està passant a 'roda el món i torna al bloc'.
Comparteixo aquí la meva petita aportació;

Vaig crear el meu primer bloc l'any 2007, després n'he obert alguns més, de caire professional, per allò de 'crear la marca personal'. Quasi sempre des de la plataforma del blogger doncs crec que és la millor, ja que depèn del gegant Google. He provat altres com Wordpress, tant dels servidors d'ells com de pagament i no és el mateix.

Hi va haver un moment de la meva vida, que et planteges si seguir amb el que estàs fent professionalment o fer una 'pausa' i canviar el camí marcat, tot provocat pels inicis de la 'crisi' després vaig dubtar si realment la crisi era la dels 40 o la global... i finalment he arribat a la conclusió que a la corrupció i a les pèssimes gestions li diuen crisi.

Després de viure alguns anys fora de Catalunya, va ser quant vaig tornar cap a casa, buscar la tranquil·litat del món rural, tornar a ser pare i en comptes de plantar un arbre vaig obrir un bloc en català, amb la intenció de tenir un petit arxiu 'digital' del que està passant a nivell personal, entorn,...i aquesta és la raó de la crisi dels 40.

- Sempre arribo tard als llocs (però llegiré els post publicats un per un),... crec que la trobada és només per aquest mes de Gener, encara que amb la colla que us heu bolcat a 'Roda el món i torna al bloc' dona per tenir un multi bloc per compartir aquesta trobada la resta de l'any!. Gràcies a la Carme per convidar-me i estar sempre al peu del bloc!
Salut blocaires!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada