Pàgines

16 de desembre de 2014

Els pingüins del Pirineu

Diumenge vàrem anar a passejar el Bruc i aprofitant que no teníem boira i el solet convidava a sortir, vàrem canviar la rutina de la caminada, per despistar al gos, ja que sinó ja la fa ell sol tan aviat es veu sense la corretja.
Així que vàrem estar una bona estona i ens va donar temps de recollir troncs per la barbacoa, penjar dues pilotes a dalt d'un arbre, fer-les baixar a cops de roc i jugar una bona estona amb companys del poble.
A Calders, els dies que està serè gaudim d'una bona vista, es veu una bona part del Pirineu que en aquesta època de l'any ja està força nevat.
Així que mentre li explicava a l'Isaac quin cim era el Puigmal i que ja havien arribat les primeres nevades va dir tot preocupat, que s'havia oblidat a casa els prismàtics i que el proper dia els portaria per poder veure els pingüins.
Quina bona idea!! ja estic esperant la propera sortida!!! :o)

4 comentaris:

  1. en el proper post vull veure una foto dels pingüins del Pirineu si o si!

    ResponElimina
  2. He anat un parell de vegades al Puigmal i no hi he vist cap pingüí encara, així que si aconseguiu veure'ls en la distància, porteu un bon teleobjectiu i ens els mostreu, també m'encantaria veure'ls!

    ResponElimina
  3. Homes de poca fe... Jo, si l'Isaac em diu que ha vist pingüins, jo em creuré que ha vist pingüins i prou... Tampoc no cal demostrar-ho tot. I tothom veu el que vol...

    ;)

    ResponElimina
  4. pons007, Xexu :-)))) a veure si ho aconseguim!

    Just a la fusta Carme, tothom veu el que vol :-DD

    Salut!

    ResponElimina