Pàgines

19 de juliol de 2012

L'empresa a les xarxes socials

A internet cada dia podem veure molts articles que parlen de les tasques d'un community manager o de les accions social media aplicades a empreses i observem que gran part de les noticies que hi ha son unes exposicions molt ordenades on els autors intenten explicar el perquè les empreses no s'han de centrar només en les vendes quant fan accions en les xarxes socials.
En canvi hi ha pocs articles on expliqui com una tasca realitzada a les xarxes socials pot repercutir en les vendes d'una empresa.
A l'empresa el que li interessa primerament es vendre el seu producte, que per això es tracta d'un negoci, la segona part es que la linea marcada en el seu negoci diguem tradicional no quedi afectada per entrar a formar part de les xarxes socials.
Com a la vida real, l'empresa el que ha de fer es rodejar-se de l'entorn adequat i saber escollir els perfils en cada moment.
Per exemple, una empresa d'aliments i de productes per a mascotes de la llar, vol entrar a formar part de les xarxes socials per augmentar les seves vendes. Doncs bé l'objectiu és molt clar, així que ens hem de deixar de fer invents. Que parlin de la marca o dels productes no ajudarà a fer més vendes.
Hem de generar dos tipus de contingut, un podria ser en l'atenció del menjar, neteja, enfermetats... i després hauríem de saber buscar un segon contingut que millori l'experiència dels usuaris que ens segueixen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada