Pàgines

26 de juny de 2012

Sobre blocs

Hi ha un concert bastant comú al carrer, en tots els àmbits que la gent està força espantada i cremada per tot el que està passant.
Tinc alguns altres blocs a la xarxa, els quals m'he dedicat a fer un seguiment per conèixer per quin motiu arriben  al bloc, etc... en tots els blocs, menys en aquest, participo en programes de Google Adsense una forma de tenir ingressos "tontament" però que es clar, al final tots serveixen per al mateix, per fer front a la crisi
Un dels blogs vaig començar a parlar de temes rurals, de repoblacions, etc... i es va començar a generar un transit que ens porta a la situació actual, on la gent està desesperada, tant i tant que al veure que el blog es tracta de temes rurals, de llocs on fa un parell d'anys encara oferien facilitats a parelles amb canalla a fi de repoblar entorns rurals, cosa que ara mateix ningú s'atreveix quasi a dir, doncs em trobo que escriuen families a fi de buscar solucions a la seva situació econòmica, cosa que no tractem precisament al bloc,...en menys de 3 anys hi ha més de 100.000 visites, per a mi sorprenent.
La gent ha entès que la gran ciutat no es garantia de res i que més aviat tornem a hàbits que amb els anys els estarem deixant de costat, però que tampoc es confonguin perquè anar a rural no vol dir feina i vivenda assegurada.
L'altre dia llegint diaris per la xarxa vaig veure com en un festival rural a Mèxic hi van assistir més de 60.000 persones, un festival on hi havia tallers ecològics entre d'altres activitats i sincerament, em va semblar una bona idea.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada