Pàgines

8 de febrer de 2012

XSiM

La setmana passada amb motiu de la mort de Fabian Estapé, l'Antoni Bassas deia desde Washington que l'economista Estapé a part de ser una font de saviesa, tenia una manera d'arribar amb les seves paraules a la gent, única. Va aconseguir que la gent entengués l'economia.
Aquestes qualitats, les veig també quant sento parlar a en Xavier Sala i Martín. Sobretot ara que tothom parla de països emergents, crisis, euros, ibex-34 o el 35 (crec que ara es el 35) i "primas de riesgo".
El dimarts al matí l'escolto a RAC1 (també escolto aquesta emissora, faig país) i es un plaer aprendre sempre alguna cosa nova. Hi ha coses que diu el professor Xavier que son de "calaix" vaja que son obvies! però a vegades algú les ha de dir, algú t'ha de despertar el sentit per donar-te compte de la certesa de moltes coses que ens envolten. Aquí tenim la pàgina del XSiM i sempre hi ha articles forçá interessants, quant menys a mi m'agrada.
No soc un apassionat de la economia, però si de cap a on anem ara mateix, de si es el moment de fer coses, de emprendre, de esperar un xic més, de mirar cap a un altre país,... crec que es un moment que ens hem d'escoltar a professionals i gent seria. Estem envoltats de "xorissos".
Una clienta de Miami, una vicepresidenta d'una multinacional, que vaig conèixer per casualitat i de la qual estic molt agraït per la confiança i feina que em va donar, em va dir en el seu moment,... "Toni, t'has de rodejar de gent que treballi i vagi al teu ritme" i es el que he estat fent durant molts anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada