Pàgines

7 de febrer de 2012

Rac 105

La radio que més escolto es la RAC 105 sempre m'ha acompanyat ja fa un munt d'anys.
Al cotxe, a l'oficina i obviament a casa i particularment quant més m'agrada es al vespre, potser perque es la "meva estona" de relax a casa ja quant tots dormen i puc acabar i repassar cosetes del dia, per l'endemà, contestar els mails de la gent, donar una ullada a la premsa tan local com internacional,.. i fer una ullada a les xarxes socials, pero molt per sobre ja que quasi no soc gaire actiu.
Recordo una vegada quant l'Oriol era més petit que em va dir;
"Jo de gran no vull treballar en aquesta emissora de radio"
I jo perplexe, li vaig dir,... "I perquè?"
I em contestà "Doncs perque treballen tot el dia"
(Em va donar a entendre que les 24h del dia, estava disponible aquella emissora en aquell aparell radiofònic i que caramb!! tot el dia allà possant música doncs tenia que ser un gran sacrifici!!)

2 comentaris:

  1. interesant! normalment escoltem iCatfm o de vegades Radio 3 National (world music i tango programs que m'encanten) pero sempre estic buscan canales catalanes per aprendre mes sobre la musica catalan i practical la lengua.
    Gracias
    PS he de practical els accents - ho fere aviat!!!
    kate

    ResponElimina
  2. Kate ets un exemple per el teu esforç amb el català. Jo també haig de practicar amb els accents eh :o)
    T'has convertit amb la principal seguidora del blog (Crec que la única) Gràcies per compartir
    Una abraçada
    Toni

    ResponElimina