Pàgines

28 de febrer de 2012

Eurovegas, això sí que es important

Ja fa uns anys, al 2007, va sortir la noticia que al desert de los monegros a l'Aragó hi tenien que construir una megaciutat de l'oci, el Gran Scala i a data d'avui em sembla que encara hi paseja'n els llandargaixos per la zona.
Ara cada dia a part de la situació actual, ens estan contínuament parlant del tema de Eurovegas si Barcelona o Madrid,... ja que això pot portar feina a la zona i parlen de quasi 200.000 llocs de treball i també parlen de quasi 2 bilions d' Euros d'inversions.
Amb la noticia em venen moltes coses al cap,...

a/ Aquests polítics han d'estar pendents per crear llocs de treball que un "millonetis" decideixi si li ve de gust possar ara una "megaciutatdeloci" a Barcelona, Madrid o Gotarrendura?. No tenen cap més idea per crear llocs de treball que està pendents d'aquest "paio"?

b/ Quant parlen de 200.000 llocs de treball seran per gent de la zona o podran venir més gent de fora, no sé els grecs, portuguesos també necessiten treballar tinc entès, així que es un bon moment perquè vinguin 200.000 més. (i no tinc res en contra de l'immigració, els que em coneixen ho saben de sobres, però si estic en contra de lleis i de bombolles, ja que la bombolla de la immigració també existeix i sembla que tinguem la culpa només els que ens hem dedicat al sector immobiliari)

c/ Dels 2 bilions d'Euros que s'han d'invertir quasi no en parlen i es la part que més agrada als corruptes ja que aquesta quantitat dona per repartir moltes comissions i "arreglos" entre ells.

d/ Tots els ajuts que voldrien destinar per aquest projecte, ho podrien fer per conservar i crear nous llocs de treball? Es més raonable no creieu?  Es clar que "justificar" aquí comissions potser ja es més difícil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada