Pàgines

14 de febrer de 2012

Denuncia al consumidor

Vaig comprar fa 2 setmanes una "garrafa" d'aquelles de 5 litres d'oli d'oliva i dissabte passat em vaig adonar que estava caducada de feia ja bastants mesos, després d'una alergia important que explico en el meu anterior post, doncs varen saltar les "alarmes a casa" i vaig voler fer quelcom perquè aquest producte caducat, deixes de estar a la venda, ja que a data d'ahir encara estava en el supermercat que el vaig adquirir.
Vaig pensar en trocar a consum i que m'aconsellessin que s'ha de fer, els hi vaig explicar el cas i em varen remetre a una direcció de email (que m'ha arribat retornat), a una direcció física (que resulta ser advocats d'ofici), en varen adreçar a un altre telèfon i del 012 vaig anar passant fins a 3 trocades diferents, sense resposta al cas que explicava, només em varen dir que "tornés anar al supermercat i demanés una fulla de reclamacions" ,... 
"com s'ha de fer per retirar un producte que està caducat a la venta a fi de que ningú prengui mal? "
Finalment i vist que ningú em donava resposta ni solució, vaig trocar als mossos, explico el cas, la noia que em va atendre va fer la consulta interna pertinent i em comenta que ells no poden fer res, que em tenia que adreçar a partir del dilluns de 9h a 13h del matí al Consell Comarcal de no se que més,...
Clar tal i com estan les coses, les retallades, i tot el panorama el primer que un pensa es,... la crisi,... les retallades, no tenen bon servei, no em contesta la persona adecuada, no tenen a ningú més per atendre, deuen estar dinant...
Escoltin senyors i senyores de Consum, del 012,...  jo no necessito omplir cap full de reclamacions ja que tinc el tema solucionat perquè he comprat un altre oli a un altre supermercat, només es perquè ningú prengui mal, perquè portava 2 dies sense poder anar a treballar portant a aquesta a una persona a urgencies.
Es poden simplificar una mica els protocols d'actuació a fi de ser una mica més àgils això portat a l'empresa privada en diríem ser més competitius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada