Pàgines

20 de gener de 2012

Un mail divertit

Quant tenia l'immobiliària activa, avanç de la bombolla o com li vulguin dir, m'arribaven a diari bastants correus electrònics de families i gent que volia algun immoble on anar a viure, principalment perfils que no coneixien ni la ciutat ni l'entorn, el que anomenàvem "professionals destinats".
Avui buscant una documentació he localitzat un mail "divertit" d'aquells que em guardava per si algún día arribavem a ser una multinacional del sector i teniem un museu (quina imaginació eh!!!!) doncs bé com que ni una cosa ni l'altre, més aviat un bloc (mica en mica agafa forma, només hi falten els lectors), el deixo aquí,...

"Estimades senyores, estimats senyors, bon dia! Buscant un pis per a lloguer, "xoc" diverses vegades amb les seves ofertes.
Congratulations,vostès realment tenen els pisos més espectaculars que he vist.
Mirant els seus pisos fantàstics em va fer creure en un miracle ... vaig a Barcelona aquest setembre, per estudiar (antropologia i direcció cinematogràfica) i em quedaré al mínim un any.

tinc 33 anys.
tinc 500 euros cada mes per al lloguer.
tinc els modals.
tinc una samarreta del Barça.
tinc un disc de Joaquín Sabina.
tinc una pel·lícula d'Almodóvar.
i sobretot tinc esperança.

així que tinc tot per ser una persona fiable.
bé, si Déu vol, vostès volen també i jo també vull.
amb una salutació gran, des de Suïssa dic gràcies.
fins després,

Hans "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada