Pàgines

26 de gener de 2012

Generació perduda

La situació actual provoca que una onada de joves principalment, tinguin en l'emigració una sortida a la seva situació laboral i de futur.Que marxi una generació que d'aquí uns anys son els que haurien de "fer pais" doncs de ben segur que serà un greu problema a curt termini per la nostra societat.
Penso que no només ells son una generació perduda ja que la ventatja de ser jove i no tenir lligams, gran part d'ells, doncs els pot fer decidir d'una manera més lliure.
En un diari sortia avui "El meu avi va anar a Cubà i jo també" i coi he pensat,... tens tota la raó!!! Encara que de ben segur que hi ha altres països on anar avanç de Cuba oi?
Les onades migratòries durant l'historia ens relaciona amb llatinoamerica, segurament per la facilitat del idioma, peró aquesta generació "perduda" que estan molt més preparats tindran un ventall molt més ampli i de ben segur que tindran la oportunitat que aquí no tenen.
Això sí els que marxeu, penseu en tornar que aviat aquí us necessitarem :o)

2 comentaris:

  1. Yes it's a special time and who knows what the long term consequences will be for this society if so many young people leave. I'm rather hoping my stepson may go to Brazil to join his mother for a few years.....but that's a different story:)
    Perdona per escriure en angles avui - estic cansada i intento fer massa coses al mateix temp i no tinc temps per traduir els meus pensaments a catala.
    A veure - puc dejar aquest missatge?? Kate

    ResponElimina
  2. Kate com molt be dius, es un moment especial que estem passant tots plegats.
    Sembla que ja funciona això de poder deixar missatges i has estrenat el bloc :o) cosa que m'alegra
    Salut i bona setmana :o)

    ResponElimina