Pàgines

3 de gener de 2012

El bloc en català

He volgut començar un bloc per varis motius, un d'ells es per tenir en algun lloc un ordre cronològic del que més o menys esta passant per la meva vida. Ara que hem buscat un espai per on viure amb el nostre fill, en un d'aquests pobles de l'interior de Catalunya, un lloc on encara es respira un altre "aire". Un lloc on ja vaig viure fa uns anys avanç de marxar a viure a Saragossa, on hi vaig passar-hi quasi sis anys.
Principalment per motius laborals quasi be mai he pogut utilitzar el català escrit com a llengua principal en la feina, encara que sempre l'hem parlat a casa, sempre l'he deixat d'una banda a l'hora de escriure en català, així es que faig un esforç per escriure el millor que pugui el blog, alguna eina "online" segurament em servirà d'ajuda i espero d'aquesta manera millorar el meu català escrit.

1 comentari: